'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w styczniu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w styczniu 2009 r. wyniosła 162 452egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (WydawnictwoBauer), który w styczniu b.r. sprzedał się w ilości 122 428 egz.(spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn"(Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 111 143 egz.(spadek o 18 proc.).
styczeń | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 162452 | 157 286 |
Fun Club | 122428 | 124 434 |
Popcorn | 111143 | 136 712 |
Dziewczyna | 92 700 | 122 192 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 79 353 | 77 930 |
Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży wszystkichmiesięczników.
2009/2008 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 162452 | 138122 |
Fun Club | 122428 | 106689 |
Popcorn | 111143 | 103693 |
Dziewczyna | 92 700 | 80 534 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79 353 | 66 466 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'