„Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”
W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Shape”. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 209 703 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 12,86 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,83 proc. do 89 148 egz. Tytuł ten awansował z miejsca piątego.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca siódmego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 1,42 proc. i uplasowała się na poziomie 76 288 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który jednak był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 34,73 proc. do 19 718 egz.
Z kolei najwięcej - 55,81 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 46 785 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 2. na 12.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Twój Styl | 291 962 | 212 753 | 209 703 | 289 960 | 187 797 | 185 805 | 12,86% |
Pani | 134 996 | 102 348 | 89 148 | 134 978 | 79 916 | 79 716 | 11,83% |
Wysokie Obcasy Extra | 130 000 | 81 950 | 76 288 | 125 000 | 87 024 | 75 219 | 1,42% |
Zwierciadło | 130 000 | 73 038 | 73 038 | 139 800 | 81 375 | 80 340 | -9,09% |
Joy | 144 985 | 68 952 | 68 952 | 155 000 | 93 337 | 93 337 | -26,13% |
Elle | 141 600 | 67 449 | 67 189 | 104 500 | 54 537 | 52 317 | 28,43% |
Uroda Życia | 121 979 | 80 869 | 63 561 | 135 000 | 72 863 | 69 863 | -9,02% |
Cosmopolitan | 139 838 | 62 300 | 62 300 | 160 000 | 79 042 | 79 042 | -21,18% |
Glamour | 124 000 | 60 011 | 59 791 | 114 260 | 72 787 | 72 567 | -17,61% |
Avanti | 135 000 | 51 808 | 51 482 | 150 100 | 65 878 | 65 530 | -21,44% |
Grazia | 99 989 | 47 979 | 47 779 | 129 992 | 67 097 | 66 897 | -28,58% |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 90 150 | 51 785 | 46 785 | 139 500 | 105 867 | 105 867 | -55,81% |
Shape | 44 994 | 19 718 | 19 718 | 38 000 | 17 635 | 14 635 | 34,73% |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,03 proc.) pochwalić się mógł „Joy” (Marquard Media Polska).
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Avanti” (Agora) - było to 28,04 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Twój Styl | 291 962 | 212 753 | 209 703 | 291 930 | 184 868 | 181 866 | 15,31% |
Pani | 134 996 | 102 348 | 89 148 | 134 980 | 85 906 | 72 706 | 22,61% |
Wysokie Obcasy Extra | 130 000 | 81 950 | 76 288 | 150 000 | 87 640 | 82 072 | -7,05% |
Zwierciadło | 130 000 | 73 038 | 73 038 | 124 785 | 60 832 | 60 797 | 20,13% |
Joy | 144 985 | 68 952 | 68 952 | 150 974 | 75 354 | 45 354 | 52,03% |
Elle | 141 600 | 67 449 | 67 189 | 137 500 | 56 996 | 55 888 | 20,22% |
Uroda Życia | 121 979 | 80 869 | 63 561 | 120 274 | 75 095 | 57 769 | 10,03% |
Cosmopolitan | 139 838 | 62 300 | 62 300 | 139 989 | 66 375 | 66 375 | -6,14% |
Glamour | 124 000 | 60 011 | 59 791 | 114 942 | 53 099 | 47 879 | 24,88% |
Avanti | 135 000 | 51 808 | 51 482 | 146 000 | 71 886 | 71 545 | -28,04% |
Grazia | 99 989 | 47 979 | 47 779 | 99 979 | 42 464 | 42 264 | 13,05% |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 90 150 | 51 785 | 46 785 | 94 040 | 48 659 | 43 659 | 7,16% |
Shape | 44 994 | 19 718 | 19 718 | 37 987 | 14 540 | 14 540 | 35,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”