Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem
W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 891 817 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,33 proc. i ustabilizowała się na poziomie 375 560 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 176 027 egz., po wzroście o 1,17 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 15,96 proc. i wyniosła 30 832 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 217 607 | 893 631 | 891 817 | 1 244 460 | 946 933 | 944 554 |
To & Owo | 562 061 | 375 560 | 375 560 | 564 514 | 388 480 | 388 480 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 261 786 | 176 027 | 176 027 | 263 770 | 173 988 | 173 988 |
Tele Max | 238 770 | 157 621 | 157 621 | 261 301 | 172 024 | 172 024 |
Super TV | 222 045 | 141 037 | 141 037 | 243 160 | 151 404 | 151 404 |
Program TV | 211 947 | 129 691 | 105 964 | 232 117 | 146 838 | 118 875 |
Teleprogramy | 66 069 | 30 832 | 30 832 | 69 606 | 36 686 | 36 686 |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,94 proc. do poziomu 824 382 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (366 188 egz.; spadek o 0,57 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (184 950 egz., wzrost o 15,89 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również i tutaj najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 11,90 proc. do 27 455 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 175 903 | 826 282 | 824 382 | 1 151 635 | 869 409 | 867 234 |
To & Owo | 548 736 | 366 188 | 366 188 | 530 705 | 368 302 | 368 302 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 283 971 | 184 950 | 184 950 | 242 716 | 159 595 | 159 595 |
Program TV | 212 433 | 122 491 | 100 700 | 219 513 | 132 007 | 106 169 |
Teleprogramy | 61 772 | 27 455 | 27 455 | 68 850 | 31 163 | 31 163 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem