„Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP1 i TVN
Pierwsze trzy odcinki dziesiątej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,21 mln osób, o 340 tys. mniej niż rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Dziesiątą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Pierwsze trzy odcinki talent-show śledziło średnio 2,21 mln osób. Przełożyło się to na 13,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 14,15 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek programu, nadany 20 września br. Obejrzało go średnio 2,29 mln osób.
Widownia programu odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |
06-09-2015 | 2 201 959 | 13,47% |
13-09-2015 | 2 140 530 | 13,38% |
20-09-2015 | 2 291 280 | 13,79% |
Średnio: | 2 211 448 | 13,55% |
Dla porównania, nadawana rok temu ósma edycja „Tylko muzyki” po trzech pierwszych odcinkach miała średnio 2,55 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 15,77 proc. i 17,10 proc. Oznacza, że program stracił 340 tys. oglądających (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji muzycznego programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, pokazująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Dziewczyny ze Lwowa” i program „Rolnik szuka żony”), co daje jej 19,05 proc. udziału. Drugi jest TVN („Aplauz aplauz”, „Masterchef”; 13,83 proc.), a słabiej od Polsatu wypada TVP2 (pasmo filmowe; 6,03 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka nieznacznie przegrywa tylko z TVN. Dalej plasują się: Polsat i Jedynka.
Oglądalność „Tylko muzyki 10” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3 108 997 | 19,05% | 13,37% |
TVN | 2 257 062 | 13,83% | 14,39% |
Polsat - Must be the music 10 | 2 211 448 | 13,55% | 14,15% |
TVP2 | 984 264 | 6,03% | 9,10% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.
Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP1 i TVN