„Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu
Pierwszą edycję show „Tylko nas dwoje” oglądało w Polsacie średnio 2,86 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły blisko 22,3 mln złotych. Dalszy los widowiska nie jest znany.
Najwięcej osób zainteresował pierwszy odcinek nadany 13 marca – zobaczyło go 3,63 mln widzów. Finał wyemitowany 15 maja przyciągnął 3,13 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł 20,22 proc. w grupie 4+ oraz 19,28 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TYLKO NAS DWOJE | AMR | SHR % | SHR % |
Data | Grupa 4+ | Grupa 4+ | 16-49 |
13-03-2010 | 3626579 | 23,89% | 22,94% |
20-03-2010 | 3151285 | 21,33% | 20,07% |
27-03-2010 | 2980252 | 19,94% | 19,25% |
3-04-2010 | 2578563 | 18,18% | 17,31% |
24-04-2010 | 2496345 | 18,42% | 17,14% |
1-05-2010 | 2324941 | 17,56% | 17,88% |
8-05-2010 | 2466176 | 18,60% | 16,89% |
15-05-2010 | 3126158 | 22,80% | 21,60% |
średnio | 2862503 | 20,32% | 19,38% |
Polsat w trakcie emisji „Tylko nas dwoje” był stacją drugiego wyboru. Pierwsza z 3,04 mln widzów była Jedynka, emitująca filmy fabularne. Trzecie miejsce z 2,75 mln widzów przypadło TVP2 (emitującej między innymi „Hit dekady”), zaś czwarte TVN (1,69 mln widzów;”Usta, usta” i film fabularny).
KONKURENCJA | AMR | SHR % |
TVP1 | 3041598 | 21,54% |
POLSAT | 2862503 | 20,32% |
TVP2 | 2745509 | 19,45% |
TVN | 1691203 | 11,98% |
Format miał wyraźnie sfeminizowaną widownię (62 proc. kobiet). Cieszył się dużą popularnością na wsi, małych i średnich miastach. W jego profilu widzów dominują osoby z wykształceniem podstawowym.
TYLKO NAS DWOJE | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 37,74% | 78 |
Kobiety | 62,26% | 120 | |
Wiek | 4-9 | 2,48% | 42 |
10-15 | 5,72% | 82 | |
16 - 19 | 2,86% | 49 | |
20 - 24 | 4,14% | 51 | |
25 - 29 | 6,12% | 69 | |
30 - 34 | 7,34% | 90 | |
35 - 39 | 6,42% | 91 | |
40 - 44 | 6,46% | 100 | |
45 - 49 | 7,57% | 106 | |
50 - 54 | 10,84% | 131 | |
55 - 59 | 12,63% | 167 | |
60+ | 27,42% | 141 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,58% | 107 |
< 50 tys. | 23,74% | 99 | |
50-100 tys. | 9,20% | 107 | |
100-200 tys. | 8,30% | 104 | |
200-500 tys. | 7,87% | 89 | |
> 500 tys. | 9,30% | 81 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 55,30% | 120 |
Średnie | 27,20% | 92 | |
Wyższe | 9,30% | 81 | |
Inne | 8,20% | 63 |
Pierwsza edycja show składała się z ośmiu odcinków (dwa wypadły z powodu żałoby narodowej). Zwycięzcami zostali Paulina Sykut oraz Ivan Komarenko. Widowisko prowadzili Katarzyna Cichopek i Mariusz Kałamaga z kabaretu Łowcy.B, a w trzyosobowym jury zasiadali Irena Santor, Doda i Tomasz Karolak. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji odnośnie dalszych losów „Tylko nas dwoje”. Deklaracji w tej sprawie należy spodziewać się w czerwcu.
Dołącz do dyskusji: „Tylko nas dwoje” zarobiło 22 mln zł dla Polsatu