Tyszkiewicz, Lipnicka i Jungowska w kampanii „Stuprocentowy rodzic, stuprocentowy pracownik”
Rusza kampania promująca aktywność zawodową rodziców dzieci niepełnosprawnych. W akcji – prowadzonej przez Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” i Liberty Group - biorą udział Beata Tyszkiewicz, Anita Lipnicka i Edyta Jungowska.
Kampania społeczna startująca właśnie pod hasłem „Stuprocentowy rodzic, stuprocentowy pracownik” podkreśla, że rodzice dzieci niepełnosprawnych to zaradni, zdyscyplinowani, odpowiedzialni i lojalni pracownicy. Akcja ma na celu przekonanie potencjalnych pracodawców, że zatrudnienie takich osób niesie za sobą wiele korzyści. Jednocześnie kampania promuje aktywizację zawodową rodziców dzieci niepełnosprawnych i elastyczne formy ich zatrudnienia.
Akcja – prowadzona przede wszystkim w województwie mazowieckim – rozpoczęła się już w radiu (RMF Maxxx, RMF Classic, TOK FM, Radio PiN) i na outdoorze (billboardy), a w najbliższym czasie obejmie internet i prasę. Głosu do spotów radiowych na potrzeby kampanii użyczyły Beata Tyszkiewicz, Anita Lipnicka i Edyta Jungowska.
Wszystkie działania – zaplanowane do marca przyszłego roku – są finansowaną ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Pomysłodawcą i inicjatorem kampanii jest Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, a za kreację i realizację odpowiada agencja Liberty Group.
Dołącz do dyskusji: Tyszkiewicz, Lipnicka i Jungowska w kampanii „Stuprocentowy rodzic, stuprocentowy pracownik”