SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wrześniowe wydanie miesięcznika „Sens” z Anitą Lipnicką na okładce

W czwartek 20 sierpnia br. na rynku ukaże się wrześniowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z wokalistką Anitą Lipnicką na okładce. Redakcja przygotowała dla czytelniczek akcję rabatową „Zakupy z klasą” oraz konkurs „Studiowanie ma sens”.

Tematem przewodnim numeru jest życiowa zmiana, o której piszą psycholog Ewa Klepacka-Gryz oraz coach Dagmara Gmitrzak. W dziale „Debata” Paulina Młynarska rozmawia z Katarzyną Bondą, Przemkiem Kossakowskim i Tomaszem Srebrnickim o kryzysie męskości.

W ramach akcji „Zakupy z klasą” w weekend 12-13 września czytelniczki „Sensu” będą mogły otrzymać rabaty w ponad 3000 sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. Wydawnictwo przygotowało również konkurs „Studiowanie ma sens”, w którym czytelnicy mogą wygrać dowolnie wybrany kierunek podyplomowych studiów psychologicznych na jednej z uczelni.

Wrześniowy wydanie miesięcznika liczy 148 stron i ukaże się w nakładzie 55 tys. egz. Pismo kosztuje 9,99 zł.

Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w prasie („Zwierciadło”, „Dobre Wnętrze”, „M jak Mieszkanie”), radiu (RMF FM, Radio Kolor), prasie (tygodnik „Panorama”), internecie (Onet, WP, dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, e-darling, Facebook) oraz punktach sprzedaży (HDS, INMEDIO).

Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. sprzedaż ogółem „Sensu” wyniosła 26 742 egz. (zobacz dane).

Dołącz do dyskusji: Wrześniowe wydanie miesięcznika „Sens” z Anitą Lipnicką na okładce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl