SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych

Lipiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Tylko "naj" - jako jedyny w segmencie - odnotował wzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+J Polska) osiągnął w lipcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 386 847 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 86 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwy wizualnej i merytorycznej. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - 347 811 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 338 297 egz.

lipiec
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Naj 594390 386847 408747 207735
Tina 491399 347811 513374 349516
Chwila dla ciebie 496903 338297 491114 362499
Przyjaciółka 514800 308814 562314 353844
Pani Domu 412500 216707 436707 245782



2008

lipiec czerwiec

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Naj 594390 386847 422353 203851
Tina 491399 347811 494210 328751
Chwila dla ciebie 496903 338297 488600 318868
Przyjaciółka 514800 308814 529354 324925
Pani Domu 412500 216707 432405 187369

Dołącz do dyskusji: Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl