Unit4 Teta reklamuje się oszczędnościami klientów
Ruszyła kampania reklamowa systemu Teta Personel oferowanego przez Unit4 Teta. Reklamy pokazują, ile klienci zaoszczędzili dzięki wdrożeniu tego rozwiązania.
Kampania Teta Personel, systemu wspomagającego zarządzanie w obszarze tzw. miękkiego i twardego HR, podkreśla, że zapewnia on automatyzację i optymalizację procesów HR, pozwalając osiągnąć klientom wymierne oszczędności. - Dzięki wdrożeniu Teta Personel firma jest one w stanie zaoszczędzić aż 200 tys. zł rocznie, zyskać dodatkowe 62 godziny miesięcznie dla jednego tylko działu albo skrócić czas wykonywania zadania z 3 godzin do 15 minut - przekonuje Beata Szlachta, dyrektor marketingu Unit4 Teta.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca listopada - obejmuje prasę, internet (m.in. social media), działania e-PR i sponsoring eventów. Za kreację i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Unit4 Teta.
Dołącz do dyskusji: Unit4 Teta reklamuje się oszczędnościami klientów