Value Media zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona (wideo)
Należący do Group One dom mediowy Value Media - po wygranym przetargu - zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona z sektora przetwórstwa warzyw i owoców. Agencja odpowiada za obsługę nowej platformy komunikacji marki.
Value Media został wybrany w procesie zapytania ofertowego, którego szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników nie ujawniono.
Pierwszym etapem długofalowej współpracy firmy z agencją jest promocja nowej platformy marki, którą uruchomiono pod koniec września br. Rozpoczęta kampania reklamowa obejmuje emisję spotu w wybranych stacjach tv oraz szeroko zakrojone działania w internecie.
- Ostatni kwartał roku, to bardzo ważny okres w biznesie przetwórstwa warzywno-owocowego. Dlatego do planowanych działań reklamowych zdecydowaliśmy się na wybór domu mediowego, doświadczonego w budowaniu silnych polskich brandów. Mamy poczucie współpracy z partnerem, który koncentruje się nie tylko na celach komunikacyjnych, ale przede wszystkim na kompleksowym podejściu do naszych celów biznesowych i ich realizacji - mówi Paulina Podczaczyńska, brand manager Dawtona.
W ub.r. za obsługę mediową Dawtony odpowiadał dom mediowy Starcom (Publicis Media), który pozyskał tego klienta w przetargu wygranym pod koniec 2016 roku.
Z kolei w grudniu ub.r. firma do obsługi w social mediach wybrała agencję Cut The Mustard.
Dołącz do dyskusji: Value Media zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona (wideo)