VML awansuje Urszulę Zielińską, dołącza Bartosz Teresiak
Urszula Zielińska awansowała w strukturach client engagement agencji VML na stanowisko account supervisor. Do zespołu dołączył także Bartosz Teresiak.
Urszula Zielińska poprzednio pełniła funkcje group account manager. W nowej roli odpowiada za obsługę kilku klientów agencji, m.in. Ferrero i BAT. W VML od dziesięciu lat, z marketingiem i reklamą związana od ponad 17 lat. Zaczynała w grupie STROER. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, Superpharm czy Velvet.
Bartosz Teresiak również obejmuje stanowisko account supervisor. Od ponad dekady prowadzi projekty 360, stawiając na digital i niestandardowe aktywacje konsumenckie. Doświadczenie zdobywał w agencjach Kalicińscy.com, WeLikeCaps, K2 (później K2 Create), a ostatnie dwa lata spędził po stronie klienta jako customer activation & marketing project manager w H&M, realizując niestandardowe aktywacje na rynkach EEU. W VML odpowiada za obsługę IKEA.
Dołącz do dyskusji: VML awansuje Urszulę Zielińską, dołącza Bartosz Teresiak