SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Warsaw Shore” hitem MTV, stacja nie daje szans konkurencji

Reality-show “Warsaw Shore” po siedmiu odcinkach gromadzi średnio 160 tys. widzów, dystansując ofertę innych stacji muzycznych i młodzieżowych. Udział programu jest kilkanaście razy wyższy od średnich wyników MTV.

Premierowe odcinki “Warsaw Shore” oglądać można na antenie MTV Polska w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po siedmiu tygodniach emisji reality-show gromadzi średnio 160 tys. widzów, co daje stacji MTV Polska 2,16 proc. udziału w grupie wszystkich oglądających oraz 6,51 proc. w docelowej dla stacji grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat.

Dotąd najwięcej widzów obejrzało czwarty odcinek “Warsaw Shore” nadany 1 grudnia br., który zgromadził przed telewizorami aż 211 tys. osób. Gościnnie pojawił się w nim były piłkarz Radosław Majdan. Na drugiej pozycji znalazł się siódmy odcinek z 22 grudnia z oglądalnością na poziomie 185 tys. widzów.

 

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

01-12-2013

210 827

2,85%

22-12-2013

184 698

2,36%

08-12-2013

159 527

2,27%


Program notuje też 17 razy wyższy udział od średniego dobowego udziału MTV, który w okresie od 10 listopada do 22 grudnia br. wynosił 0,13 proc. Natomiast w grupie 13-29 “Warsaw Shore” ma udział 14 razy większy od średniej dla stacji (0,48 proc.).

W paśmie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,31 proc. plasuje się muzyczna Eska TV, która dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajmują Viva Polska (0,27 proc.) i  4fun.tv (0,26 proc.). Z kolei w grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat, Eska TV ma 1,52 proc. udziału, a 4fun.tv z 0,82 proc. udziału ma lepszy wynik od stacji Viva Polska (0,71 proc.).

>>> „Warsaw Shore” to najniższa forma sztuki telewizyjnej (opinie)

 

Wszyscy 4+

13-29

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska - Warsaw Shore

159 509

2,16%

6,51%

Eska TV

22 719

0,31%

1,52%

4fun.tv

18 756

0,26%

0,82%

Viva Polska

19 978

0,27%

0,71%

Reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn. Przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. Producentem wykonawczym programu jest Golden Media Polska

Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Produkcja doczekała się w USA aż sześciu edycji.

 

Dołącz do dyskusji: “Warsaw Shore” hitem MTV, stacja nie daje szans konkurencji

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xyz
dno
0 0
odpowiedź
User
Danka
Warto oglądać program, fajnie zobaczyć jak młodzi się dobrze bawią, chętnie oglądam w każdą niedzielę !
0 0
odpowiedź
User
kamil
MTV ogłupia społeczeństwo takimi produkcjami.
0 0
odpowiedź