„Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w październiku 2015 roku wyniosła 50 057 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 13,44 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 8,56 proc. do poziomu 46 126 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 984 egz., po spadku o 16,10 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,87 proc. do 29 294 egz.
ZKDP | październik | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 015 | 55 086 | 50 057 | 102 082 | 57 830 | 57 830 |
Cztery Kąty | 96 880 | 51 241 | 46 126 | 118 000 | 55 811 | 50 446 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 45 114 | 38 984 | 92 400 | 46 548 | 46 463 |
Weranda | 41 800 | 29 294 | 29 294 | 43 800 | 27 157 | 27 157 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 13 859 | 13 749 | 37 000 | 13 835 | 13 740 |
Dom & Wnętrze | 22 150 | 10 026 | 7 176 | 25 250 | 10 123 | 8 118 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 11,82 proc., również pochwalić się mogła „Weranda”. Z kolei największy spadek odnotowało „Moje Mieszkanie” - było to 22,36 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 015 | 55 086 | 50 057 | 108 040 | 64 508 | 64 475 |
Cztery Kąty | 96 880 | 51 241 | 46 126 | 102 970 | 52 069 | 47 016 |
M jak Mieszkanie | 92 000 | 45 114 | 38 984 | 91 848 | 44 832 | 43 698 |
Weranda | 41 800 | 29 294 | 29 294 | 41 800 | 26 197 | 26 197 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 13 859 | 13 749 | 35 642 | 15 512 | 15 402 |
Dom & Wnętrze | 22 150 | 10 026 | 7 176 | 22 000 | 9 789 | 7 089 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Weranda” zyskała najwięcej wśród pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół