SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosenne kampanie VH1 Polska i Comedy Central

Na kwiecień planowane są kampanie reklamowe kanałów VH 1 Polska i Comedy Cenral, należących do MTV Networks Polska. Kampania VH1 będzie mieć charakter wizerunkowy, a a Comedy Central - produktowy.

W akcji promocyjnej VH 1 wykorzystane zostaną reklamy z angielskimi słowami napisanymi w wersji fonetycznej po polsku (podobną kampanię stacja realizowała jesienią ub.r.). Akcja będzie obecna w prasie ("CKM", "Glamour" i "Shape"), w internecie (liczne serwisy internetowe) oraz na billboardach.

Natomiast kampania Comedy Central promować ma dwa nowe seriale na antenie stacji - "Oczytaną" i "Camera Cafe". Reklamy pojawią się w prasie ("Dziewczyna", "Pani Domu", "Popcorn", "Bravo" i "Bravo Girl"), na wielu stronach internetowych, a także na billboardach.

Kreację i mediaplan dotyczący prasy i internetu w obu kampaniach przygotował nadawca we własnym zakresie, natomiast outdoor zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

Dołącz do dyskusji: Wiosenne kampanie VH1 Polska i Comedy Central

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl