Wirtualna Polska reorganizuje swój e-handel
Wirtualna Polska reorganizuje swoją działalność e-commerce. Rusza nowy serwis integrujący wszystkie aktywności związane z handlem elektronicznym WP - http://zakupy.wp.pl/ Wirtualna Polska (http://www.wp.pl/) reorganizuje swoją działalności e-commerce.
Pierwszym krokiem w procesie doskonalenia oferty jest uruchomienie nowego serwisu integrującego wszystkie aktywności związane z handlem elektronicznym - http://zakupy.wp.pl/ W serwisie znajdują się dotychczasowe propozycje e-commerce WP (Aukcje, Pasaż Handlowy, Ogłoszenia, rezerwacja biletów lotniczych i wycieczek, Pasaż Finansowy, Sklep WP) oraz bogata oferta partnerów Portalu oferujących swoje produkty i usługi za pośrednictwem Sieci.
"Naszym zamierzeniem jest skupianie w jednym miejscu jak najbogatszej oferty produktowej rodzimej Sieci - podkreśla Adam Kozielewicz, Kierownik Działu Serwisów Biznesowych.
- Każdy właściciel internetowego sklepu może go włączyć do serwisu Zakupy Wirtualnej Polski. Jeśli dopiero zamierza wykorzystać Internet jako sposób nawiązania kontaktu z klientem i zbytu towarów, bądź usług, będzie mógł skorzystać z narzędzi oferowanych przez WP do budowy własnego wirtualnego sklepu."
Oferta WP zawiera profesjonalne narzędzia z zakresu handlu elektronicznego przeznaczone dla producentów, dystrybutorów, hurtowników czy sklepów. W myśl twórców serwisu, zakupy.wp.pl mają być miejscem, gdzie Internauta znajdzie interesujący go produkt, bez potrzeby przeszukiwania ofert kilkudziesięciu sklepów. Powstaje w ten sposób platforma zakupowa, grupująca podmioty wykorzystujące Sieć do prezentowania i zbytu towarów. WP umożliwia w ten sposób Internautom sprawdzenie pełnej oferty produktowej dostępnej w Internecie, zaś właścicielom sklepów - dotarcie do milionów potencjalnych klientów.
Na stronach Portalu Internauta dokona przeglądu dostępnej oferty i wyboru interesującego go produktu, następnie zostanie przeniesiony na stronę sklepu, gdzie sfinalizuje transakcję. Istnieją też dodatkowe funkcjonalności: możliwość przechowywania produktów z zamiarem ich nabycia w terminie późniejszym (Schowek) oraz przeglądanie oferty według wybranych kryteriów np. zakresu branżowego, cenowego lub z zawężeniem do wybranych rejonów kraju (województw).
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska reorganizuje swój e-handel