„Witalnego Nowego Roku” - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)
Startuje kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka pod hasłem „Witalnego Nowego Roku” zachęcająca do składania bliskim życzeń mobilizujących do aktywności. Akcję, z udziałem aktorki Katarzyny Bujakiewicz, przygotowały i realizują firmy My Place, MEC, Orka Film, 3M Project, 121 PR i Q&A Communications.
Kampania obejmuje konkurs organizowany w internecie i podczas czterech eventów: w Warszawie (9 stycznia), Lublinie (16 stycznia), Zakopanem (23 stycznia) i Wrocławiu (30 stycznia). Zadaniem uczestników jest nagranie pomysłowych życzeń dla kogoś z rodziny czy przyjaciół, w specjalnej „gifobudce”, a następnie dodanie ich na facebookowym fanpage’u Nałęczowianki z tagiem #NiechSięStanie.
Prace będą oceniane wg oryginalności i realizacji idei witalności pomysłu. Cotygodniowa odsłona konkursu będzie zaczynać się w dzień eventu, a finał w piątek, w przededniu kolejnego wydarzenia. Nagrodami jest realizację czterech zwycięskich życzeń, na co przeznaczone zostanie 50 tys. zł. Akcja potrwa do 5 lutego.
Do udziału w konkursie zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Spot wyprodukował dom produkcyjny Orka Film, reklamy graficzne przygotowała agencja 3M Project. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja 121 PR, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Witalnego Nowego Roku” - Katarzyna Bujakiewicz w kampanii Nałęczowianki (wideo)