SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Włącz Fakty” - zachęca RMF FM na outdoorze

Rusza outdoorowa kampania reklamowa „Faktów” i „Kontrwywiadu” w RMF FM. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Włącz Fakty RMF FM” - przygotował dział promocji stacji wspólnie z firmami Video Outdoor i Miedia Insight.

Outdoorowa kampania „Faktów” RMF FM obejmuje 5 wielkich ekranów digital signage w ważnych komunikacyjnie punktach Warszawy (budynek Sezamu, Riwiera, Rondo Daszyńskiego, aleja Krakowska). Na ekranach są wyświetlane komunikaty zachęcające do słuchania „Faktów” oraz „Kontrwywiadu” w RMF FM - aktualizowane na bieżąco przez newsroom stacji, dzięki temu odnoszące się do bieżących wydarzeń. Kolejne komunikaty pojawiają się kilka minut przed wydaniami „Faktów” i „Kontrwywiadem”.

>>> Radio więcej z reklam: Trójka o połowę, Jedynka trzy razy, liderem RMF FM

Na potrzeby akcji - zaplanowanej do 23 grudnia - stworzono specjalny system do aktualizacji komunikatów. Pomysł i kreację kampanii przygotował dział promocji RMF FM, ekrany dostarczyła firma Video Outdoor, a w zakupie mediów pośredniczył dom mediowy Media Insight.

Dołącz do dyskusji: „Włącz Fakty” - zachęca RMF FM na outdoorze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me
Rzuc kamieniem w kolchoznik niech zamilknie :)
0 0
odpowiedź