„Władca przestrzeni nadchodzi” w reklamach Škody Rapid Spaceback (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek samochód Škoda Rapid Spaceback. Akcję, pod hasłem „Władca Przestrzeni nadchodzi”, przygotowały i realizują firmy Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom.
W reklamach Škoda Rapid Spaceback, pierwszy samochód typu hatchback marki Škoda, jest prezentowany jako „władca przestrzeni”.
Kampania podkreśla, że auto ma jeden z największych bagażników w swojej klasie, sportowy, stylowy design oraz - w limitowanej wersji Style Plus - panoramiczny dach, czarny spoiler i czarno-srebrne obręcze kół.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. sponsoring pasma filmowego w TVP), prasie (reklamy standardowe i niestandardowe, także w wydaniach na tablety i smartfony), kinach, internecie (serwisy VoD, social media, działania directowe, konkurs na stronie spaceback.pl) oraz na outdoorze (billboardy i citylighty).
Adaptację spotu i reklamy do innych mediów przygotowała agencja Opcom, działania w serwisach społecznościowych realizuje agencja interaktywna Kalicińscy.com, a za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: „Władca przestrzeni nadchodzi” w reklamach Škody Rapid Spaceback (wideo)