Podwójne zamówienia w Wolcie
Platforma food delivery Wolt wprowadza do Polski nową funkcję. Podwójne zamówienia umożliwiają dowóz z dwóch różnych miejsc jednocześnie, a użytkownicy płacą tylko za jedną usługę dostawy.
W ramach nowej funkcji zamówienie z dwóch różnych miejsc można składać z dostawą do 35 minut i za jedną opłatą. Dotyczy to wszystkich miejsc obsługiwanych przez Wolt w danym obszarze – zarówno restauracji, jak i sklepów spożywczych, kwiaciarni czy piekarni.
Zobacz: Carrefour podpisał umowę ze znanym dostawcą jedzenia
Nowość w Wolt
Aby skorzystać z nowej usługi, klienci mogą złożyć pierwsze zamówienie w dotychczasowy sposób. Po kliknięciu „dodaj więcej za mniej" na dole ekranu aplikacja zasugeruje pobliskie sklepy i restauracje, a użytkownik może dodać w ciągu 10 minut kolejny produkt. Dodatkowo przy tej opcji nie jest ustalona minimalna cena.
– Wprowadziliśmy funkcję podwójnych zamówień, ponieważ otrzymywaliśmy wiele sygnałów o takim zapotrzebowaniu. Zapewnia ona konsumentom większą elastyczność, wybór i wygodę w składaniu zamówień. Dążymy do wprowadzenia oferty na kształt wirtualnego centrum handlowego w telefonie, a wprowadzenie w Polsce nowej funkcjonalności przybliża nas do tego – komentuje Agata Polityło, general manager w Wolt Polska.
Wolt jest obecny w Polsce od 2018 roku. Obecnie z usług firmy można już korzystać w Białymstoku, Bydgoszczy, Chorzowie, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Konstancinie Jeziornej, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Piasecznie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Firma planuje kolejne lokalizacje jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Podwójne zamówienia w Wolcie