SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 nowym liderem w pierwszym tygodniu wiosennych ramówek, wzrosty TVN i Polsatu. TVN24 znów przed TVP Info

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz konkurs skoków podczas MŚ w Planicy. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP2, a czołowe kanały newsowe odnotowały wyraźne spadki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 27 lutego do 5 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,36 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 27 lutego na antenie stacji obejrzało 2,80 mln widzów (23,62 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,22 mln widzów (emisja 1 marca; 7. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,19 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 14. były „Wydarzenia” Polsatu (1,78 mln; niedziela).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia relacja z sobotniego drużynowego konkursu w skokach narciarskich, który odbył się w ramach MŚ w Planicy (zawody odbywały się na dużej skoczni, reprezentacja Polski zajęła miejsce czwarte). Rywalizację w TVN oglądało 2,73 mln widzów (27,28 proc. udziału).

Oczko niżej znalazł się finałowy odcinek „Sanatorium miłości”, który w TVP1 w niedzielę oglądało 2,41 mln widzów (20,60 proc. udziału).

TVP2 nowym liderem, TVP1 spadła na miejsce czwarte

Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,74 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,32 pkt. proc. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z czwartej na drugą lokatę awansował TVN, który miał 8,63 proc. udziału (wzrost o 0,65 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,46 proc. (+ 0,48 pkt. proc.). Z miejsca pierwszego na czwarte spadła TVP1, której udział wyniósł 8,30 proc. (- 0,12 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,80 proc. do 34,13 proc.

TVN24 wyprzedziło TVP Info

Piąty był kanał TVN24, który awansował z miejsca szóstego. Udział stacji wyniósł 5,29 proc. (- 0,30 pkt. proc.). Na szóstą lokatę spadło TVP Info (5,04 proc. udziału; - 0,67 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 13. miejsce spadł Polsat News (1,68 proc.; w dół 0,37 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP2 nowym liderem w pierwszym tygodniu wiosennych ramówek, wzrosty TVN i Polsatu. TVN24 znów przed TVP Info

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
Same błoto TVP naszych podatków...nie oglądam
odpowiedź
User
Janek
„Twoja Twarz…” słabo jak na skalę promocji, wrzawy wokół zmian i w zasadzie brak konkurencji. Miszczak kiepsko zaczyna w Polsacie.
odpowiedź
User
Gdhvdjb
TVP1 na czwartym miejscu. Ojoj, ale się porobiło i to w roku wyborczym
odpowiedź