SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP2 liderem - udany tydzień TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Sanatorium miłości”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP2- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 6 do 12 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,48 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 29,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 7 lutego na antenie stacji obejrzało 2,85 mln widzów (23,30 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,22 mln widzów (emisja 8 lutego; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,02 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 15. były „Wydarzenia” Polsatu (1,72 mln; niedziela).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia program „Sanatorium miłości”. Audycję w TVP1 w niedzielny wieczór obejrzało 2,47 mln widzów (SHR% na poziomie 21,60 proc.).

Czwarty był serial „Na dobre i na złe”, który w TVP2 oglądało 2,36 mln widzów (20,86 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia serial „Dom pod dwoma orłami” z 12 lutego (2,26 mln widzów w TVN; 17,56 proc. udziału).

TVP2 liderem

Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,11 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,23 pkt. proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, która miała 8,70 proc. udziału (spadek o 0,09 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,37 proc. (- 0,25 pkt. proc.). Czwarty był Polsat, którego udział wyniósł 8 proc. (- 0,09 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,38 proc. do 34,18 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wyniósł 5,48 proc. (+ 0,23 pkt. proc.). Szóste było TVP Info (5,40 proc. udziału; + 0,30 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (1,89 proc.; do góry 0,09 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP2 liderem - udany tydzień TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl