Wyzwanie w „Biegu na Piątkę” promuje Florę
Pod hasłem „Wyzwanie Flory” ruszyła internetowa kampania reklamowa margaryny Flora (Unilever Polska). Za przygotowania i realizację akcji odpowiada agencja Socializer.
Kampania „Wyzwanie Flory” jest podzielona na dwie części. W pierwszej poprzez aplikację na facebookowym fanpage’u „Pokochaj swoje serce” można przesłać zgłoszenie do udziału w akcji. Spośród chętnych wyłonione zostaną trzy osoby, którym Flora zapewni profesjonalne przygotowanie oraz udział w „Biegu na Piątkę” podczas Maratonu Warszawskiego zaplanowanego 29 września.
Przez trzy tygodnie finaliści trenować będą pod okiem Mateusza Jasińskiego, instruktora lekkoatletyki i redaktora naczelnego serwisu Treningbiegacza.pl. Przygotowania będą dokumentowane na filmach, które zostaną opublikowane w drugiej połowie września.
Celem akcji - obejmującej Facebook i YouTube - jest propagowanie zdrowego trybu życia i odżywiania, a także aktywności fizycznej, m.in. biegania.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Socializer, która zajmuje się stałą obsługą produktów Flora Original i Flora ProActiv w internecie, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.
Dołącz do dyskusji: Wyzwanie w „Biegu na Piątkę” promuje Florę