SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzmocniona kreacja agencji Demo

Do działu kreatywnego agencji Demo Effective Launching dołączyłytrzy nowe osoby: Katarzyna Adamek, Bernarda Ambroża-Urbanek orazRoman Kondratiuk. Rozwój personalny firmy jest związany z nowymiprojektami oraz ambitnymi planami DEMO na rok 2008.

Katarzyna Adamek, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych wKrakowie, w Demo objęła stanowisko art direktora; wcześniejpracowała dla AlmaMarket.

Bernarda Ambroża-Urbanek, nowa copywriterka, ukończyła filologiępolską w Krakowie.
Dotychczas pracowała w agencji reklamowej Schulz, gdziewspółtworzyła projekty dla takich firm jak Deutsche Bank, Nestle,Loreal czy Mitsubishi.

Roman Kondratiuk - nowy art direktor, też wcześniej pracował dlaSchulz, a także projektował i wizualizował scenografię telewizyjnąoraz festiwalową w Pracowni Usług Plastycznych. Studiował nawydziale edukacji artystycznej krakowskiej ASP.

Dołącz do dyskusji: Wzmocniona kreacja agencji Demo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl