Wzmocniona kreacja agencji Demo
Do działu kreatywnego agencji Demo Effective Launching dołączyłytrzy nowe osoby: Katarzyna Adamek, Bernarda Ambroża-Urbanek orazRoman Kondratiuk. Rozwój personalny firmy jest związany z nowymiprojektami oraz ambitnymi planami DEMO na rok 2008.
Katarzyna Adamek, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych wKrakowie, w Demo objęła stanowisko art direktora; wcześniejpracowała dla AlmaMarket.
Bernarda Ambroża-Urbanek, nowa copywriterka, ukończyła filologiępolską w Krakowie.
Dotychczas pracowała w agencji reklamowej Schulz, gdziewspółtworzyła projekty dla takich firm jak Deutsche Bank, Nestle,Loreal czy Mitsubishi.
Roman Kondratiuk - nowy art direktor, też wcześniej pracował dlaSchulz, a także projektował i wizualizował scenografię telewizyjnąoraz festiwalową w Pracowni Usług Plastycznych. Studiował nawydziale edukacji artystycznej krakowskiej ASP.
Dołącz do dyskusji: Wzmocniona kreacja agencji Demo