YouTube z Time Warner
Time Warner nawiązał współpracę z YouTube, w ramach której fragmenty programów, seriali i filmów nadawanych w stacjach telewizyjnych należących do koncernu medialnego będą umieszczane w popularnym serwisie wideo.
Umowa z Time Warner, której szczegóły finansowe nie zostały ujawnione, da należącemu do Google portalowi dostęp do krótkich filmików pochodzących z anten CNN, Cartoon Network, Adult Swim, CW, TNT, a także telewizyjnych produkcji studia Warner Brothers Television. W zamian Time Warner będzie mógł umieszczać obok tych klipów reklamy, z których wpływami obie strony będą się dzielić.
Nie jest to pierwsze porozumienia pomiędzy firmami. Na początku 2008 roku w serwisie zaczęły pojawiać się klipy promujące programy i seriale w należącej do koncernu stacji HBO.
Z kolei w marcu tego roku YouTube zawarł podobną umowę z koncernem Walt Disney Co., dzięki któremu w serwisie pojawiły się filmiki z zasobów należącej do koncernu stacji ESPN oraz sieci Disney/ABC Television, w której skład wchodzą takie kanały jak ABC Entertainment, ABC News, ABC Family i SOAPnet.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: YouTube z Time Warner