Anielica i diablica reklamują przekąski Foodini w Żabce (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa płynnych przekąsek Foodini dostępnych w sklepach Żabka.
Bohaterką spotu reklamującego Foodini jest dziewczyna, która po skończonym treningu przegląda opis tego produktu w aplikacji mobilnej Żabki. Pojawiają się jej dwie alter ego: anielica podkreśla naturalny skład promowanych przekąsek, a diablica - ich pyszny smak.
Reklama informuje, że przy zakupie dwóch sztuk Foodini kosztuje 3,99 zł.
Działania reklamowe Żabki obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Spark Foundry.
Pod koniec lutego br. Żabka Polska uruchomiła swój sklep numer 7 tys., zdecydowana większość działa w modelu franczyzowym.
Dołącz do dyskusji: Anielica i diablica reklamują przekąski Foodini w Żabce (wideo)