SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"

Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią reklamową "Małe kroki. Duża zmiana" w duchu zrównoważonego rozwoju.

Na potrzeby akcji przygotowano cykl wideo „Mój wybór ze zrównoważonych kolekcji na Zalando". Jak opisuje marketer, "to rozmowy modowych twórców internetowych poruszające temat ich zamiłowania do materiałów z recyklingu, zrównoważonego pozyskiwania tkanin, odpowiedzialnych procesach produkcji oraz zaangażowaniu marek w tworzenie najwyższej jakości produktów".

Influencerzy opowiadają o tym, jak łączą zrównoważoną modę z własnym stylem oraz wskazują, które produkty przyjazne środowisku z asortymentu Zalando najbardziej pasują do ich stylizacji. Wideo można oglądać w internecie.

Do udziału w kampanii Zalando zaprosiło influencerów związanych z modą - to Sissi Pohle, Wilson Oryema oraz Pernille Rosenkilde. Zrównoważonym rozwojem kierowano się także przy produkcji spotów. Do budowy scenografii  wykorzystano drewno z odzysku, a jej fragmenty zostały wielokrotnie powtórnie wykorzystywane.

Kampania jest efektem współpracy Zalando z agencją kreatywną Sunshine. 

Dołącz do dyskusji: Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl