Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"
Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią reklamową "Małe kroki. Duża zmiana" w duchu zrównoważonego rozwoju.
Na potrzeby akcji przygotowano cykl wideo „Mój wybór ze zrównoważonych kolekcji na Zalando". Jak opisuje marketer, "to rozmowy modowych twórców internetowych poruszające temat ich zamiłowania do materiałów z recyklingu, zrównoważonego pozyskiwania tkanin, odpowiedzialnych procesach produkcji oraz zaangażowaniu marek w tworzenie najwyższej jakości produktów".
Influencerzy opowiadają o tym, jak łączą zrównoważoną modę z własnym stylem oraz wskazują, które produkty przyjazne środowisku z asortymentu Zalando najbardziej pasują do ich stylizacji. Wideo można oglądać w internecie.
Do udziału w kampanii Zalando zaprosiło influencerów związanych z modą - to Sissi Pohle, Wilson Oryema oraz Pernille Rosenkilde. Zrównoważonym rozwojem kierowano się także przy produkcji spotów. Do budowy scenografii wykorzystano drewno z odzysku, a jej fragmenty zostały wielokrotnie powtórnie wykorzystywane.
Kampania jest efektem współpracy Zalando z agencją kreatywną Sunshine.
Dołącz do dyskusji: Zalando stawia na zrównoważoną modę w kampanii "Małe kroki. Duża zmiana"