"Zapracuj na swoje wakacje" w kampanii Almatur
Ruszyła kampania promująca letnią ofertę obozów wakacyjnych biura podróży Almatur. Akcję prowadzoną pod hasłem "Zapracuj na swoje wakacje" przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.
Biuro podróży Almatur na tegoroczne lato przygotowało ponad 400 obozów tematycznych w 58 miejscowościach na terenie całego kraju.
Założeniem kampanii "Zapracuj na swoje wakacje" jest umożliwienie młodym ludziom w wieku poniżej 18 roku życia zarobienia na swoje wakacje poprzez wykonanie pożytecznych działań, zachęcając tym samym do pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Projekt ma na celu zaaktywizowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do udziału w akcji.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia przedstawiającego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, prezentują zdolności sportowe lub chwalą się osiągnięciami w nauce. Pierwszym krokiem jest zalogowanie się na stronie mojewakacje.almatur.pl poprzez Facebooka lub przy użyciu adresu e-mail i umieszczenie linka do materiału video bądź fotografii dokumentujących wykonane zadanie. Publikacje dzieci i młodzieży powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora będą na bieżąco oceniać i przyznawać zniżki na obozy Almatur w sezonie letnim 2017. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać do 600 zł zniżki. Od momentu zalogowania na stronie konkursowej każdy uczestnik ma 14 dni na zdobywanie zniżek.
Akcja potrwa do końca kwietnia br. lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi 100 000 zł.
W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane takie narzędzia jak SEM, display, video marketing, social media marketing i współpraca z youtuberami oraz blog marketing.
Za pomysł, kreację, realizację oraz planowanie i zakup mediów, a także współpracę z partnerami i patronami akcji, odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.
Dołącz do dyskusji: "Zapracuj na swoje wakacje" w kampanii Almatur