Zbigniew Bartman reklamuje Okocim jako sponsora polskiej siatkówki (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa piwa Okocim informująca, że marka ta jest sponsorem rozgrywek siatkarskich. Reklamę, w której występują Zbigniewa Bartman, przygotowały firmy Marketing House i PHD Media Direction.
Okocim zyskał status sponsora polskiej siatkówki miesiąc temu, na mocy trzyletniej umowy podpisanej przez Carlsberg Polska i Polski Związek Piłki Siatkowej (więcej na ten temat).
Od 18 lutego emitowany jest informujący o tym 8-sekundowy spot sponsorski z udziałem Zbigniewa Bartmana, jednego z najlepszych polskich siatkarzy. Spot pokazywany jest w kanałach Grupy Polsat przy transmisjach z meczów siatkarskich.
Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Marketing House, a zakupem mediów - dom mediowy PHD Media Direction.
Carlsberg Polska nie ujawnia, jak długo potrwa kampania ani jakie dalsze działania reklamowe Okocimia będą podejmowane w związku ze sponsoringiem siatkówki.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Bartman reklamuje Okocim jako sponsora polskiej siatkówki (wideo)