Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta
Agencja interaktywna Zjednoczenie.com reorganizuje i wzmacnia dział client service. Awanse otrzymali Agata Hajduk, Joanna Bieniewska oraz Piotr Szuber.
Agata Hajduk awansowała ze stanowiska account managerki na senior account managerkę i przejęła pieczę nad zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe, pełniąc funkcję team leaderki. Hajduk koordynuje pracę zespołu oraz jest odpowiedzialna za jego rozwój. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamy.
Joanna Bieniewska awansowała ze stanowiska account managerki na senior account managerkę i team leaderkę. Odpowiada za zespół pracujący przy kompleksowych projektach digital (działania strategiczne, branding, strony internetowe, kampanie ppc, działania wizerunkowe). Ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta i nadzorze projektów.
Piotr Szuber ze stanowiska account managera awansował na stanowisko client success manager/business development managera. Będzie dbał o poprawę efektywności prowadzonych projektów i rozwój oferty. Jego zadaniem będzie również pozyskiwanie nowych klientów działających w segmencie B2C oraz B2B. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w kreowaniu i nadzorowaniu przebiegu interdyscyplinarnych projektów dla klientów z różnych segmentów rynku.
Dołącz do dyskusji: Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta