SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Tarasy promują się hasłem „Always Switched On"

Warszawskie centrum handlowe Złote Tarasy zmienia linię kreatywną. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać, że oferta placówki będzie zawsze na czasie w myśl hasła „Always Switched On".

Odświeżona linia kreatywna ma podkreślić walor aktualności i dostępności Złotych Tarasów. Identyfikacja ma zwracać uwagę także na zmiany, jakie na przestrzeni ostatnich dwóch lat zaszły w obiekcie podczas procesu re-komercjalizacji.

Autorem nowej linii dla Złotych Tarasów jest agencja Made In Brain.

Dołącz do dyskusji: Złote Tarasy promują się hasłem „Always Switched On"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Czy może mi ktoś wytłumaczyć znaczenie tego bełkotu : „Always Switched On" ? I czemu w języku obcym ? Czy w tym sklepie można w złotówkach płacić ? Czy pszenno-buraczano-powiatowi nie korzystają ze sklepów mówiacych po polsku ? Miłego dnia

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-tarasy-promuja-sie-haslem-always-switched-on
0 0
odpowiedź