Zmiany personalne w działach reklamy pism Bauera
Od stycznia br. nastąpiły zmiany personalne w działach reklamy pism telewizyjnych i poradnikowo - rozrywkowych.
Nowym kierownikiem działu reklamy pism telewizyjnych została Katarzyna Kilanowska, dotychczas pracująca w wydawnictwie jako starszy specjalista ds. reklamy. Na opuszczone przez nią stanowisko awansował Marcin Jaśkiewicz, który z Bauerem związany jest od 2007 roku. Wcześniej, bo w listopadzie ub. r. nowym starszym specjalistą ds. reklamy została też Aldona Racławska, która przez ponad 10 lat była pracowała w domach mediowych Media Group oraz PHD.
Nowego kierownika ma również dział reklamy pism poradniczych. Od stycznia br. została nim Katarzyna Bałdo-Bożek, która do Wydawnictwa Bauer przeszła z Axel Springer Polska, gdzie była specjalistą ds. reklamy w "Fakcie", a później kierownikiem grupy sprzedaży "Dziennika". Do działu reklamy pism poradniczo-rozrywkowych dołączyła też Paulina Kaczyńska, która objęła w nim stanowisko specjalisty ds. reklamy. Kaczyńska przeszła z firmy CD Projekt, gdzie pracowała jako junior marketing manager. W przeszłości była już związana z Bauerem.
Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w działach reklamy pism Bauera