Zmienił się zarząd polskiego IAA, Paweł Kowalewski nadal prezesem
Paweł Kowalewski został ponownie wybrany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Podczas walnego zebrania tej organizacji wyłoniono jej nowy zarząd, radę nadzorczą i skład sądu dyscyplinarnego.
Podczas walnego zebrania członków Międzynarodowego
Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wyłoniono nowy zarząd,
w którym znaleźli się: Zbigniew Badziak, Barbara Berkan,
Lech Kaczoń, Paweł Kowalewski, Jacek Olechowski i Aleksander
Śmigielski. Na prezesa wybrano ponownie Pawła
Kowalewskiego.
- Chcemy przyporządkować poszczególnym członkom nowego zarządu
konkretne obszary kompetencyjne - zapowiada Kowalewski.
Ponadto w czasie walnego zebrania polskiego IAA wyłoniono nową radę nadzorczą, do której weszli: Stanisław Diskau, Krzysztof Gmyrek i Maria Juszczyk. Z kolei w zespole zasiadającym w sądzie dyscyplinarnym znaleźli się Katarzyna Borucka, Janusz Kurek i Joanna Pietrzyba-Waszczak. Stowarzyszenie wyznaczyło też swoje podstawowe obszary działań: CSR, samoregulację branży oraz edukację branżową i akademicką.
Dołącz do dyskusji: Zmienił się zarząd polskiego IAA, Paweł Kowalewski nadal prezesem