„Znamy się ze słyszenia” Radio Wrocław i Radio RAM reklamują się razem
Ruszyła wspólna kampania reklamowa Radia Wrocław i Radia RAM (obie stacje należą do Radia Wrocław SA). W reklamach, pod wspólnym hasłem „Znamy się ze słyszenia”, występują czołowi dziennikarze rozgłośni.
Kampania Radia Wrocław i Radia RAM pokazuje przenikania się charakterystycznych cech obu stacji: młodości z doświadczeniem, dynamiki sportowej z weekendowym relaksem oraz informacji z muzyką. Twarzami akcji są popularni dziennikarze rozgłośni, którzy w poszczególnych reklamach występują w parach: Anna Geryn i Monika Jaworska, Marek Obszarny i Dariusz Litera, Elżbieta Osowicz i Łukasz Basta, Piotr Bartyś i Sylwia Jurgiel, Anna Fluder i Piotr Pietraszek.
Akcja jest zaplanowana do końca kwietnia i prowadzona we Wrocławiu i innych miastach Dolnego Śląska (Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych, Świdnica, Bolesławiec, Lubin, Kłodzko, Polkowice). Obejmuje przede wszystkim outdoor (plakaty, billboardy, citylighty, siatki wielkoformatowe, ekrany LED), a także telewizję, prasę oraz internet. Zwieńczeniem kampanii będą dni otwarte Radia Wrocław i Radia RAM. Rozgłośnie przygotowały i sfinansowały ją we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Znamy się ze słyszenia” Radio Wrocław i Radio RAM reklamują się razem