Zwolnienia w agencji Fallon
Agencja reklamowa Fallon zwolniła 18 swoich pracowników.
Z pracą pożegnało się 9 procent z 200 pracowników zatrudnionychw głównej siedzibie agencji w Minneapolis.
"Nawet pomimo naszych ostatnich sukcesów biznesowych, uznaliśmyza konieczne zmniejszenie zatrudnienia o 18 osób na skutekwycofania budżetów przez naszych obecnych klientów" - czytamy woficjalnym oświadczeniu Fallon.
Cięcia etatów w agencji następują tuż po zatrudnieniu przez niąDarrena Spillera jako dyrektora kreatywnego. Pod koniec czerwcazastąpi on na tym stanowisku Ala Kelly'ego i będzie współpracował zdyrektorem wykonawczym Fallon Chrisem Fosterem.
Wcześniej Spiller był przez 14 lat regionalnym dyrektoremkreatywnym w agencji Publicis Mojo w Melbourne, gdzie pracował przykampaniach takich marek jak Nestle, Nike, Toyota, McDonald's iHertz.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w agencji Fallon