SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Życzenia „prosto z serca” w bożonarodzeniowej kampanii Delecty (wideo)

W bożonarodzeniowych reklamach marki Delecta (należącej do firmy Bakalland) promowana jest świąteczna seria Pierniczków korzenny smak. Akcję przygotowały Lowe Warsaw, Banana Split, Starcom i Kolterman Media Communications.

Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Producent Delecty składa widzom życzenia bożonarodzeniowe „prosto z serca”, a jednocześnie prezentowane są Pierniczki korzenny smak z limitowanej edycji wprowadzonej właśnie do sprzedaży.

Billboardy sponsorskie będą emitowane przez cały grudzień w TVN (m.in. przy koncercie świątecznym „Listów do M. 2”), TV Puls, TVP2 oraz wybranych kanałach tematycznych .

Kreacją reklam zajęła się agencja Lowe Warsaw, a produkcją - Banana Split. Media zaplanował i kupił Starcom, działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Życzenia „prosto z serca” w bożonarodzeniowej kampanii Delecty (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl