Do 15 listopada KRRiT musi zaakceptować lub nie projekty Karty Powinności mediów publicznych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że regulator skłania się ku negatywnej decyzji. To pokrzyżuje plany Telewizji Polskiej.
Rafał Brzoska kontynuuje prawną batalię z Meta Platforms. Będzie chciał od giganta technologicznego zadośćuczynienia za fałszywe reklamy z jego wizerunkiem – dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Meta zaskarżyła postanowienie prezesa UODO o zakazie emisji reklam z danymi osobowymi i zdjęciami biznesmena i jego życiowej partnerki, prezenterki i przedsiębiorczyni Omeny Mensah.
Telewizja Polska i Polskie Radio, postawione w stan likwidacji, borykają się z problemami finansowymi. Doprowadziło to je do zadłużenia wobec Stowarzyszenia Autorów ZAiKS w zakresie wynagrodzeń autorskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Zaległość zostanie uregulowana w najbliższym możliwym terminie - zapewnia rzecznik Polskiego Radia.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje satelitarne dwóch kanałów TVN Warner Bros. Discovery. Oba będą mogły być emitowane przez dalsze 10 lat.
Z początkiem listopada zdrożała zdecydowana większość dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press. Poprzednio ich ceny podwyższono przed rokiem.
„Dzień Dobry TVN” było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w październiku, śledziło go średnio 328 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Na drugiej pozycji uplasowało się „Pytanie na śniadanie” TVP2, które osiągnęło wzrost w porównaniu do września.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła w środę decyzję o przedłużeniu koncesji Radia Złote Przeboje Tarnów i Radia Eska 2 Trójmiasto. Nowe koncesje będą obowiązywać przez dziesięć lat.
W październiku na antenie TV Republika przybyło spotów i wzrosły wpływy z ich emisji, pojawiło się też kilku nowych reklamodawców - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Internetowe stacje Canal+ Polska z Ligą Mistrzów wkrótce będą mogły poszerzyć zasięg. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski, regulator przyznał w środę koncesje satelitarne kanałom: Canal+ Extra 5, Canal+ Extra 6 i Canal+ Extra 7.
11 listopada Telewizja Polska będzie transmitować zorganizowany na wrocławskim rynku koncert „Jesteśmy sobie potrzebni”. Poprowadzą go Paulina Chylewska i Robert Stockinger.
Do zespołu “Dzień Dobry TVN” dołączył nowy reporter Paweł Tworek, związany z Onetem. Wcześniej pracował m.in. w News 24 i Red Carpet TV.
Po kilka firm badawczych zgłosiło się do każdej z 5 części przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na realizację badań społecznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Do zespołu stacji Euronews dołączyła Dominika Ćosić. W ostatnich miesiącach współpracowała w Telewizją Republika, a wcześniej przez kilka lat była korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli.
Agencja komunikacji marketingowej Human Signs, zajmująca się obsługą spółek zarówno z segmentu B2B jak i B2C, udostępniła na stronie internetowej cennik swoich usług.
Od listopada br. agencją Alert Media Communications pokierują Beata Łaszyn, która obejmie stanowisko prezesa zarządu oraz Krzysztof Tomczyński w roli partnera zarządzającego. Na stanowisko account directora awansowała Marlena Garucka-Kubajek, a do zespołu dołączyła Nadzieja Izwiekowa.
Damian Okła przeniósł się z „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) do portalu Interia.pl (Grupa Polsat Plus). Jest wydawcą w dziale sport.
Już po raz czwarty w ramach konkursu YouTube Works Awards wybrane zostaną najbardziej kreatywne i efektywne polskie kampanie marketingowe na YouTube. Gra o wysoką stawkę będzie się toczyć w aż siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej - Tech Pioneer. Wyjaśniamy, jak dołączyć do rywalizacji o wygraną w YouTube Works.
Provident wybrał agencję reklamową Plej do kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji marketingowej. W ramach tej współpracy marka rusza z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”.
Coca-Cola stworzyła wygenerowaną przez sztuczną inteligencję wersję klasycznego spotu reklamowego z 1995 r. „Coraz bliżej święta”, chcąc w ten sposób przenieść reklamę „na współczesne czasy”.
Polska Grupa Górnicza szuka w przetargu agencji, która zajmie się dla niej realizacją kampanii reklamowej sklepu internetowego PPG w oparciu o produkty Google - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Budżet to 340 tys. zł netto.