1,6 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Widownia show rośnie z odcinka na odcinek
Ósmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,63 mln widzów, o 370 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym, a jego widownia rośnie z odcinka na odcinek.
Polsat ósmy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około godz. 22.00, począwszy od 9 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 23 września br.) wyniosła 1,63 mln widzów, co przełożyło się na 16,16 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Produkcja notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,42 mln osób, drugi - 1,53 mln, a trzeci - 1,93 mln.
Dla porównania, szósta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed telewizory o 370 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2 mln osób, co przekładało się na 19,95 proc. udziału w grupie 4+, 18,41 w 16-49 i 19,08 w 16-49.
Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co daje mu 9,81 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVP1 (także filmy; 8,32 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Nocny recepcjonista”, „Miasto skarbów” i relacja z 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni; 4,01 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat minimalnie przegrywa z TVN.
„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Widownia show rośnie z odcinka na odcinek