114 zgłoszeń do Golden Arrow2008
Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrowprzystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej,bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.
Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizująStowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFPCommunications.
Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest BibiannaKonieczna.
Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:
1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
2. Program lojalnościowy (13 projektów)
3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
4. Experiential marketing (17 projektów)
5. Marketing internetowy (21 projektów)
6. Marketing mobilny (5 projektów)
7. Telemarketing (3 projekty)
8. Direct response advertising (2 projekty)
9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
10. Non profit (2 projekty)
11. Golden Arrow Design (6 projektów)
12. Golden Arrow Open (14 projektów)
13. Salon odrzuconych (6 projektów).
Dołącz do dyskusji: 114 zgłoszeń do Golden Arrow2008