2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno - informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie przeprowadzona w Egipcie i Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji trzech linii koncepcji wizualnej kampanii, w tym logotypu kampanii, stroną internetową, layoutem materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych. Kampania ma być realizowana najwcześniej od połowy kwietnia. Trwać będzie dwa lata, a jej rynkami docelowymi są Egipt i Algieria.
Zaplanowane na tych rynkach działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy.
Wstępny budżet zaplanowanych działań wynosi 2,5 mln euro netto.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 3 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: 2,5 mln euro na kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii