Advertica wygrała przetarg na obsługę Halfordsa
Halfords - brytyjska sieć handlowa z artykułami motoryzacyjnymi, rowerowymi i turystycznymi - postanowiła oddać budżet agencji Advertica.
- Agencja zaprezentowała najbardziej przemyślany plan poinformowania rozproszonej i zróżnicowanej grupy konsumentów. Oprócz umiejętności konstruowania strategii mediów, dużą rolę odegrało doświadczenie w animacjach dla klientów sieciowych oraz kreatywne podejście do prowadzenia eventów - powiedziała Agnieszki Żłobińska z marketingu Halfordsa.
Umowę na obsługę kolejnych placówek w Polsce podpisano do końca 2009 roku.
Halfords otworzył swój pierwszy sklep w Polsce we wrocławskim Parku Handlowym Młyn. Asortyment sklepu to niemal 11 tys. produktów. W roku 2009 firma chce otworzyć jeszcze kilka placówek.
Dołącz do dyskusji: Advertica wygrała przetarg na obsługę Halfordsa