Agata Osiak: z Radisson SAS do Sheraton Krakow
Agata Osiak objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Sheraton Krakow. Ostatnio zarządzała sprzedażą w hotelu Radisson SAS.
Jako dyrektor marketingu i sprzedaży hotelu Sheraton Krakow Agata Osiak będzie zajmować się zarządzaniem działem marketingu i sprzedaży, tworzeniem planów marketingowych i struktury cen usług hotelowych oraz utrzymywaniem kontaktów z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi. Poprzednio pracowała w krakowskim hotelu Radisson SAS, zarządzając siedmioosobowym działem sprzedaży i marketingu oraz konferencji i bankietów, a także odpowiadając m.in. za politykę sprzedaży, marketing, kontakty z mediami oraz relacje z partnerami biznesowymi.
Ogółem z branżą hotelarską Agata Osiak jest związana od 18 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w warszawskim hotelu Marriott, gdzie pracowała w działach recepcji oraz sprzedaży i marketingu. W 2003 roku uczestniczyła we wprowadzaniu na rynek hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Intl Airport Hotel, tworząc od podstaw dział sprzedaży i marketingu oraz nadzorując projekty marketingowe, public relations i programy lojalnościowe. Studia skończyła w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego.
Dołącz do dyskusji: Agata Osiak: z Radisson SAS do Sheraton Krakow