SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet przed Naszym Miastem w tematyce regionalnej. Dłużej na portalu o Trójmieście

Wśród serwisów z informacjami regionalnym i lokalnymi zdecydowanym liderem zasięgowym jest sekcja Onetu o tej tematyce, która wyprzedza m.in. Nasze Miasto oraz analogiczne działy Wyborcza.pl i TVN24.pl. Natomiast na dłużej internautów przyciąga Trójmiasto.pl.

W październiku 2024 roku część portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska) z informacjami i publicystyką regionalną i lokalną odwiedziło 7,45 mln użytkowników, czyli 25,09 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 8 minut i 59 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Nasze Miasto (Polska Press) w tej kategorii zanotowało 5,92 mln użytkowników, 3 minuty i 32 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 19,91 proc. zasięgu.

Analogiczny dział na portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) odwiedziło 5,73 mln internautów (19,29 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 6 sekund, a na TVN24.pl - 4,52 mln (15,2 proc.), spędzając średnio po 5 minut i 5 sekund. Niżej w zestawieniu są sekcje regionalno-lokalne witryn „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) i „Super Expressu” (ZPR Media). Ta pierwsza zanotowała 3,37 mln użytkowników, 11,33 proc. zasięgu oraz 5 minut i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 2,29 mln odwiedzających, 7,71 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 37 sekund średniego czasu.

Trójmiasto.pl przed serwisami dzienników Polska Press

Wśród witryn dotyczących wybranych regionów na czele jest Trójmiasto.pl, które przyciągnęło w październiku 1,8 mln internautów (6,05 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 10 minut i 53 sekundy. W tej ostatniej statystyce wyprzedziło także sekcje regionalno-lokalne większych portali.

CZYTAJ TEŻ: Sprzedaż dzienników regionalnych dalej maleje. Pękła kolejna bariera

Niżej w rankingu są trzy witryny dzienników regionalnych Polska Press. Serwis „Nowin” zanotował 1,66 mln użytkowników, 3 minuty i 5 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 5,59 proc. zasięgu, witryna „Głosu Wielkopolskiego” - 1,62 mln internautów, 5,47 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania, a serwis „Dziennika Zachodniego” - 1,53 mln internautów, 5,15 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 3 sekundy przeciętnego czasu.

Miesiąc do miesiąca czołowe sekcje regionalno-lokalne większych portali zanotowały spadki odwiedzalności, co może wynikać z wyższego zainteresowania ich treściami w czasie powodzi na Dolnym Śląsku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dział Onetu z informacjami regionalnymi i lokalnymi stracił 862,3 tys. użytkowników (to 10,4 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 5 minut i 11 sekund (czyli 36,6 proc.). Na Naszym Mieście ubyło 734,2 tys. internautów (11 proc.) i 15 sekund przeciętnego czasu korzystania (6,6 proc.), w sekcji regionalno-lokalnej Wyborcza.pl - 739,2 tys. użytkowników (11,4 proc.) i 27 sekund średniego czasu korzystania (9,9 proc.), a w analogicznym dziale portalu „Super Expressu” - 552,3 tys. internautów (19,4 proc.) i 12 sekund średniego czasu (7,1 proc.).

Natomiast sekcja Fakt.pl z informacjami regionalnymi i lokalnymi przy minimalnym wzroście liczby użytkowników (o 58,8 tys., czyli 1,8 proc.) zanotowała spadek średniego czasu spędzonego przez każdego o 12 sekund (23 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Interia z Polsatem przed Wirtualną Polską. Prawie 18 godzin na TikToku

Takich spadków nie doznały witryny dotyczące regionów niedotkniętych powodzią. Trójmiasto.pl zyskało 64,3 tys. internautów (3,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 46 sekund (19,4 proc.).

W serwisie „Nowin” przybyło 152,9 tys. internautów (10,1 proc.), ale przeciętny czas korzystania zmalał o 26 sekund (12,3 proc.). Witryna „Głosu Wielkopolskiego” straciła 88,1 tys. użytkowników (5,2 proc.) i 6 sekund średniego czasu korzystania (4,8 proc.), natomiast portal „Dziennika Zachodniego” zanotował spadek o 62,7 tys. użytkowników (3,9 proc.) oraz wzrost o sekundę (0,5 proc.) przeciętnego czasu.

Dołącz do dyskusji: Onet przed Naszym Miastem w tematyce regionalnej. Dłużej na portalu o Trójmieście

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hmm
Uśmiechamy się i dziękujemy Zenonowi, ze za jego sterami pozwoliliśmy nas wyprzedzić onetowi xD
9 0
odpowiedź
User
Młodzież
Czekamy na połączenia portali 😉
2 0
odpowiedź
User
Studentka
@Młodzież: i na więcej artykułów o tematyce funeralnej.
0 0
odpowiedź