Agencja Imagine ze spadkiem wpływów o 26 proc. i 658 tys. zł straty
W ub.r. agencja interaktywna Imagine zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 26 proc. do 2,06 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół ze 138,5 tys. zł zysku do 657,8 tys. zł straty.
Imagine w ub.r. zrealizowała projekty m.in. dla Orange Polska, PKO BP i Mitsubishi, a także kampanię społeczną Fundacji JiM wspierającej osoby z autyzmem. Agencja oferuje usługi z różnych aspektów komunikacji w internecie, m.in. kreacji, SEO, aktywności w social media oraz badań.
Koszty operacyjne Imagine w ub.r. wyniosły 2,72 mln zł, co wobec 2,65 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 2,6 proc.
Wydatki na usług obce zmalały z 1,67 do 1,65 mln zł, natomiast te na wynagrodzenia wzrosły z 708,5 do 774,1 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - z 37,4 do 41,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 59,8 do 70,6 tys. zł.
Wzrost kosztów przy dużym spadku przychodów spowodował, że mocno pogorszyły się wyniki rentowności agencji. Wynik sprzedażowy poszedł w dół ze 134,3 tys. zł zysku do 657,6 tys. zł straty, a wynik brutto i netto - ze 138,5 tys. zł zysku do 657,8 tys. zł straty.
Dołącz do dyskusji: Agencja Imagine ze spadkiem wpływów o 26 proc. i 658 tys. zł straty