Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"
Agnieszka Popielewicz została twarzą reklamową sieci outletówFashion House. Prezenterka telewizyjna i modelka promuje "smartshopping", czyli sprytne zakupy.
"Smart shopping" to umiejętność zakupów najwyższej jakościproduktów, w miłej atmosferze oraz po cenie najniższej na rynku. WPolsce sklepami reklamującymi się jak oferujące najtańsze markoweubrania są centra Fashion House Outlet Centre. Twarzą reklamową tejsieci została Agnieszka Popielewicz, prezenterka telewizyjna imodelka.
- Uwielbiam kupować ubrania, buty i dodatki, a w Polsce odkryłami polecam zakupy w outletach Fashion House - argumentujePopielewicz. - Markowe ciuchy najwyższej jakości są tam w takichcenach, że można kupić o wiele więcej rzeczy niż w innych centrach,wydając taką samą kwotę - zapewnia. Kreacja kampanii reklamowejwykorzystuje wizerunek modelki oraz podkreśla, o ile tańsze sąwybrane markowe produkty w sieci Fashion House niż w innychsklepach.
W ramach promocji Agnieszka Popielewicz założyła też pierwszy wPolsce blog poświęcony smart shoppingowi, na którym znaleźć możnaciekawostki z zakresu smart style oraz praktyczne porady, jak staćsię łowcą zakupowych okazji.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Popielewicz reklamuje "smart shopping"