AMS wybrał partnera do kampanii retargetingowych
AMS wybrał dostawcę retargetingOOH.com na wyłącznego partnera do obsługi i realizacji kampanii retargetingowych w kanale out-of-home.
Umowa została sfinalizowana po wcześniejszej współpracy, podczas której AMS zrealizował z retargetingOOH.com kilkadziesiąt kampanii,
Dzięki integracji wielu sieci reklamowych umożliwia dotarcie z przekazem do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, dzięki geolokalizacji zobaczy podobny komunikat w swoim smartfonie, co ułatwi zakup czy przejrzenie oferty.
- Retargeting AMS daje możliwości planowania kampanii mobile online według trzech kategorii: określonego terytorium, w którym reklama na urządzeniach mobilnych powinna być wyświetlana, ze względu na kategorie demograficzne i tak zdefiniowanej grupy celowej oraz ze względu na charakterystykę urządzenia. Dodatkowo klient rozlicza się wyłącznie za kliknięcia - podobnie jak w internecie- opisuje Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS.
Dołącz do dyskusji: AMS wybrał partnera do kampanii retargetingowych