SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE

Anna Dzierzędzka objęła stanowisko media & connections planning director w regionie CE (Europy Środkowej, krajach bałkańskich oraz Niemczech, Austrii i Szwajcarii) w koncernie PepsiCo.

Dzierzędzka będzie za kompleksowy proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji. Odpowiedzialna będzie za efektywność kampanii oraz wszystkich mediów i narzędzi komunikacji stosowanych przez PepsiCo.

Dodatkowo będzie nadzorować procesy rozwoju i testowania najnowszych metod dotarcia do konsumentów, aby w efekcie uzyskać poprawę kompetencji w obszarze komunikacji mediowej w całej organizacji.

Anna Dzierzędzka odpowiedzialna będzie za budowę partnerskich relacji z agencjami mediowymi w całym regionie oraz innymi partnerami z branży mediów, planowanie i efektywne wykorzystywanie przyznawanych budżetów, a także za dobór kanałów komunikacji, negocjacje warunków współpracy oraz monitorowanie realizacji zawartych porozumień.

- Praca w PepsiCo będzie dla mnie znakomitą okazją do wykorzystania wieloletniego doświadczenia pracy w agencji po stronie marketera. Szczególnie takiego, który ma ambitną wizję. PepsiCo już od pewnego czasu podejmuje działania na rzecz podnoszenia jakości kompetencji mediowych wewnątrz organizacji, w związku z czym bardzo się cieszę, że będę częścią tego innowacyjnego procesu - komentuje Dzierzędzka.

Wcześniej w Gemius

Przed przejściem do PepsiCo Dzierzędzka przez kilka miesięcy pracowała w firmie badawczej Gemius. Tam odpowiadała za rozwój biznesu w Polsce, Francji, Rosji i Niemczech. Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję chief growth officera w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One).

Anna Dzierzędzka przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa, z czego dziewięć była członkiem zarządu firmy, a przez cztery lata jako partner zarządzający odpowiadała za implementację innowacyjnych rozwiązań dla kluczowych klientów. Przez cały okres pracy w MediaComie odpowiadała za obsługę Procter&Gamble - najpierw jako planner, a w ostatnich latach jako szefowa 70-osobowego zespołu realizującego projekty dla tego koncernu w 9 krajach Europy Środkowej.

Dołącz do dyskusji: Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MAR
przerabiajcie przynajmniej na sepię te czarno białe zdjęcia osób żyjących bo to koszmar.
odpowiedź
User
natyw
...dyrektorem czy dyrektorką? Jesteście progresywni, czy nie?
odpowiedź
User
Yga
Anna - gratulacje! super ogarnięta osoba na takie stanowisko.
odpowiedź