Artur Wójcik za Urszulę Stankiewicz dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive
W agencji mediowej ClickAd Interactive funkcję dyrektora zarządzającego objął Artur Wójcik. Wcześniej pracował m.in. w OMD Poland, MullenLowe MediaHub, MediaCom Warszawa i BZ WBK.
Na stanowisku dyrektora zarządzającego ClickAd Interactive Artur Wójcik zastąpił Urszulę Stankiewicz, która odeszła z firmy. Nie podano planów zawodowych Stankiewicz.
- Moim celem jest dalszy rozwój agencji oraz umocnienie percepcji marki ClickAd Interactive jako domu mediowego full service - zapowiada Artur Wójcik.
Wójcik w ClickAd Interactive pracuje od połowy ub.r., poprzednio był new business & strategy directorem. Przedtem przez ponad dwa lata pracował w domu mediowym OMD Poland. Jako business strategy director nadzorował hub pracujący dla UPC (Liberty Global) w pięciu krajach w Europie Środkowo-Wschodniej.
Wcześniej Artur Wójcik pracował m.in. jako strategic planning director w MullenLowe MediaHub, group account manager w MediaCom Warszawa (nadzorował tam obsługę Procter&Gamble), media manager w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC), a także media manager w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska).
Dołącz do dyskusji: Artur Wójcik za Urszulę Stankiewicz dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive