„Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)
Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Bądźmy Razem”. Jej ideą jest promocja oferty programowej publicznego nadawcy, a punktem wyjścia jest mundial w Rosji.
Poza tym wydarzeniem kampania obejmie sukcesywnie kolejne pozycje z oferty programowej publicznego nadawcy: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową i serialową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne.
- Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców, oferującego produkcje na światowym poziomie - czytamy w komunikacie prasowym wysłanym do Wirtualnemedia.pl przez TVP.
Premiera flagowego, trzydziestosekundowego spotu kampanii odbyła się we wtorek, 19 czerwca br., w przerwie meczu Polska-Senegal. Jak informuje nadawca powołując się na dane Nilsen Audience Measurement, jej zasięg do 25 czerwca br. przekroczył 22 mln widzów.
Koncept kreatywny oraz spoty przygotowało biuro programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook „Bądźmy Razem TVP” oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: „Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)
Niech wszyscy wiedzą, kto wspomaga propagandę.