Bakuś promuje się teledyskiem z dziecięcymi zabawami (wideo)
Ruszyła niestandardowa akcja reklamowa produktów marki Bakuś (Bakoma), w ramach której nakręcono teledysk, pokazujący radość, jaką dzieci mogą czerpać z prostych zabaw. Projekt został przygotowany i zrealizowany przez dom mediowy UM, dział Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions.
Bakoma nową akcją promuje serki i jogurty pitne marki Bakuś. W przygotowywanym na zlecenie marki teledysku dzieci śpiewają piosenkę o zabawie. Mali bohaterowie w klipie bawią się wspólnie, wykorzystując produkty Bakuś.
60-sekundowe spoty z piosenką, poprzedzone bumperami oraz 15-sekundowe skróty, emitowane są w stacji Nickelodeon oraz Nick Jr. Emisja teledysku potrwa miesiąc.
Dodatkowym wsparciem akcji jest konkurs dla dzieci oraz kampania promocyjna obejmująca social media i stronę internetową stacji Nickelodeon.
Równolegle z emisją teledysku prowadzona jest kampania reklamowa, promująca produkty marki Bakuś. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz platformy VOD. Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Upside. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UM.
Za pomysł i realizację projektu promocyjnego odpowiada zespół agencji mediowej UM, Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions (dział projektów specjalnych koncernu VIMN Poland, nadawcy m.in. takich kanałów Nickelodeon i Nick Jr).
Dołącz do dyskusji: Bakuś promuje się teledyskiem z dziecięcymi zabawami (wideo)