Bartosz Gryś: z Grandes Kochonos do Upside
Bartosz Gryś zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Upside. Przeszedł z agencji reklamowej Grandes Kochonos, w której przepracował 10 lat.
W Upside będzie współpracował przy projektach komunikacji marketingowej realizowanych dla wiodących klientów agencji: browaru Carsberg Polska (marka Okocim), producenta produktów mlecznych Bakoma i firmy farmaceutycznej USP Zdrowie.
Bartosz Gryś przez ostatnie 10 lat pracował w agencji reklamowej Grandes Kochonos, również jako senior copywriter. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach reklamowych Testardo Red Cell, Cytryna i Euro RSCG Warsaw. Pracował dla takich marek jak Play, Aviva czy Bank BGŻ.
Współtworzył kampanie reklamowe wyróżnione nagrodami Effie (w roku 2015 za kampanię biznesową dla Play, a w roku 2016 za całokszałt kampanii dla tej sieci).
Dołącz do dyskusji: Bartosz Gryś: z Grandes Kochonos do Upside